Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw product ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden toegekend:
Nadat we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw betaling is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt automatisch een creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen toegepast.
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem daarna contact op met uw bank. Er zit vaak wat verwerkingstijd tussen voordat een terugbetaling wordt verwerkt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en u hebt nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@zeoliet-detox.nl
Hulp Nodig?
Neem contact met ons op via info@zeoliet-detox.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.
Disclaimer: Onze producten zijn niet bedoeld om enige ziekte te diagnosticeren, behandelen , genezen of voorkomen. Raadpleeg in geval van twijfel altijd eerst een arts.
Zeoliet-Detox. Alle rechten voorbehouden.